FR76 Koszula Polo trudnopalna ostrzegawcza RIS
Koszulka polo z długim rękawem oferująca doskonałą ochronę przed wieloma zagrożeniami. Dzięki zastosowaniu specjalnej mieszanki włókien jest lekka oraz znakomicie oddycha i odprowadza wilgoć. Posiada bardzo praktyczny kontrastowy kołnierzyk i takie same ściągacze na rękawach. CE KAT. III. Odzież naruralnie trudnopalna nie zmienia swoich właściwości w trakcie prania. Trudnopalna taśma ostrzegawcza klasy Premium. Pełna zgodność z brytyjską normą kolejową RIS 3279-TOM (jedynie kolor pomarańczowy). Prążkowane mankiety oferują ciepło i komfort. 100% bez metalu. Długotrwała niezmienność kształtu. Wzór zarejestrowany w Unii Europejskiej. 66% modakryl, 32% poliester, 2% włókno węglowe 220g, Normy EN ISO 11612 A1, B1, C1, F2, EN 1149 -5, EN ISO 20471 Class 3, IEC 61482-2 IEC 61482-1-2 Class 1, IEC 61482-2 IEC 61482-1-1 ATPV 6 CAL/CM2 (HAF 71.7%), RIS-3279-TOM ISSUE 1 (orange only),
Rozmiary S - M - L - XL - XXL - XXXL - XXXXL.
Koszulka polo z długim rękawem oferująca doskonałą ochronę przed wieloma zagrożeniami. Dzięki zastosowaniu specjalnej mieszanki włókien jest lekka oraz znakomicie oddycha i odprowadza wilgoć. Posiada bardzo praktyczny kontrastowy kołnierzyk i takie same ściągacze na rękawach. CE KAT. III. Odzież naruralnie trudnopalna nie zmienia swoich właściwości w trakcie prania. Trudnopalna taśma ostrzegawcza klasy Premium. Pełna zgodność z brytyjską normą kolejową RIS 3279-TOM (jedynie kolor pomarańczowy). Prążkowane mankiety oferują ciepło i komfort. 100% bez metalu. Długotrwała niezmienność kształtu. Wzór zarejestrowany w Unii Europejskiej. 66% modakryl, 32% poliester, 2% włókno węglowe 220g, Normy EN ISO 11612 A1, B1, C1, F2, EN 1149 -5, EN ISO 20471 Class 3, IEC 61482-2 IEC 61482-1-2 Class 1, IEC 61482-2 IEC 61482-1-1 ATPV 6 CAL/CM2 (HAF 71.7%), RIS-3279-TOM ISSUE 1 (orange only),
Rozmiary S - M - L - XL - XXL - XXXL - XXXXL.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.